Monday, November 8, 2010

Kerabu sotong dan mangga~


Salam..


Tgh hari td terpikir2 nak msk apakan, last2 papa qaseh ajak mkn kt luar skali g beli brg basah..nmpk sotong fresh yg cantik, sy tingat nk wat kerabu mcm cik mat gebu wat semalam..percubaan pertama yg kata papa 'superb' dan berjaya!!! hmmm, bila org yg mkn masakan kite puji dan dibuktikan lagi dengan tambahan nasi, hati jadi suke je..rase hari2 nak msk sedap2 ek..


oh,sape2 nk recipe ni, boleh klik sini kat blog cik mat gebu..tq to cik mat gebu yg sudi share recipe!


p/s: recipe asal mat gebu,mangga tu diparut tp sbbkan papa qaseh tak brp suka mangga jd sy potong dadu : )

3 comments:

  1. 2 la nampak mcm sedap la...nk cuba gak la..

    ReplyDelete
  2. bukan nmpk je mcm sedap..mmg sedap pown..hehehe...kalu kite tak puji,sape nk puji lagik kan..hehehe..cubelah..sy pun skrg ni tgh cuba2 recipe cik mat gebu..besh!

    ReplyDelete