Monday, January 11, 2010

Hola : )


Bismillahhirrahmanirahim..it's the 1st post for 2010..




Lamanye tak update blog Qaseh..Bukan sibuk sgt,tp buat2 sibuk plus saya skrg ni addicted to game Farmville @ FB..Selamat Thn Baru Maalhijrah and Happy New Year 2010..Qaseh, Alhamdulillah sihat walafiat, sangat2 nakal dan pandai dah buat perangai..kalu tak dpt je ape yg dia nak,mule la nangis olok2..Mama qaseh,...hmmmm....walaupun qaseh tgh melasak,tak moh dok diam mama qaseh tetap juga semakin bulat...hehehehe..(agaknye betul ke tak ek org tua2 ckp kalu anak tgh lasak sure emaknya slim melim..tp saya mcm tak betul je..hehehe ; ) so azam thn baru 2010 saya ialah :


1) untuk jd isteri yg LEBIH baik dr 2thn sebelum ni, isteri soAdd Imagelehah,rajin masak (sebelum ni msk gak tp jarang2 tp this year nak try msk yg canggih2 sket..nk kene byk cari resipi baru kat online..hehehe)


2) saya mahu jd ibu yg baik,dan yg terbaik untuk anak-anak saya..(skrg ni anak je la,sbb sorang je..)


3) saya juga nak jd anak yg terbaik untuk ibu bapa saya dan menantu utk inlaws ku..


4) saya berazam untuk menguruskan badan seslim yg boleh..(uweak,slim la sgt kan...hehehehe)


Papa qaseh, this year papa akan melanggah ke ' thirties...' papa qaseh masih lg seperti dulu sentiasa sibuk..qaseh plak agak takut dgn papa berbanding dengan mama sbb skrg ni papa dah garang dengan qaseh.ngrrr...




qaseh's progress:


****dah pandai response to questions..kalu kite tanye body part : nose,hair,tongue,ear nnt qaseh tunjuk la...


****smlm dah pandai jln2 hentak2 kaki..tp jgn hentak kaki kt mama dah la tak baik,dosa..


****pandai sembunyikan barang,pastu bile kite tanye tahu plak tu nk cari kat mane..hehehe..abis sikat mama,kunci rumah,botol susu seme dia sembunyi..


****gigi : just 4 at this moments..2 ats,2 bwh..


**** injection : 1 yr dah just for chicken pox injection kne amik next month..

TO QASEH AND PAPA : HAPPY NEW YEAR AND MAY ALLAH BRING US MORE AND MORE HAPPINESS..AMIN..LUV U BOTH SO MUCH!








No comments:

Post a Comment